Ocak - Şubat 2022 Sayısı Kapak Röportajı

Ocak - Şubat 2022 Sayısı Kapak Röportajı

Modanisa, muhafazakar giyim konusunda seçeneklerin azlığını fark eden Kerim Türe tarafından 2011 yılında kuruldu.

Türkiye’de kazanılan başarıları, kısa süre içinde yurt dışında elde edilen başarılar izledi.  2016 yılında dünyanın en popüler İslami giyim sitesi seçilmesiyle başlayan uluslararası başarılarına her geçen yıl yenilerini ekleyen Modanisa, bugün 140 ülkeden müşterileri olan ve dört yıldır üst üste e-ihracat şampiyonu seçilen bir girişim.

Amaçlarını “kaliteli ve iyi giyimi, inançlarına uygun giyinmeyi tercih eden kadınlar için de erişilebilir fiyatlarla ve bol seçenekle ulaşılabilir kılmak” olarak özetleyen, Modanisa kurucu CEO’su Kerim Türe; hazır giyim sektöründe önemli bir boşluğu doldurarak faaliyete başlayan Modanisa’nın ulusal çapta başlayıp küresel bir markaya dönüşme sürecine ve müşterilerine sundukları çağrı merkezi hizmetlerine dair sorularımızı yanıtladı. 

BU YAZIYI DERGİDE OKU